پیوند فرقه بهائیت با رژیم صهیونیستـی

0 193

سرویس خبری تشکیلات بهائی ، 14 دی 1402مطلبی را با عنوان: «تقویت امید و معاشرت: مجموعه‌ای از گردهمائی‌ها در عکا – حیفا تعاملات گرم را ترویج می‌کند» منتشر کرد.
بنابر خبر فوق مرکز تشکیلات بهائی از مجموعه جلسات دعا در مناطق عکا و حیفا در سرزمین‌های اشغالی در هفته‌های اخیر بعنوان سرزمین‌های مقدس خبر می‌دهد که ادعا شده با استقبال فراوانی از سوی جوامع یهودی، مسیحی و دروزی همراه بوده است.
مرکز بهائیت ، محل برگزاری این جلسات را اطراف قبر میرزا حسینعلی بهاء در بهجی در شمال عکا عنوان کرده و ساکنان شهرهای مختلف سرزمین اشغالی را از جمله شرکت‌ کنندگان در این جلسات عنوان کرده است.
تشکیلات بهائی با انتشار این مطلب بدون اشاره به حوادث اخیر به دنبال آن است تا شرائط سرزمین‌های اشغالی را عادی نشان داده و به رژیم صهیونیستی در حفظ آرامش روانی ساکنان سرزمین‌های اشغالی کمک کند.
تناقض مطلب فوق با بیانیه منتشر شده بیت العدل درباره ممنوعیت سفر پیروان میرزا حسینعلی بهاء در جهان به سرزمین‌های فلسطین اشغالی بسیار جالب است.زیرا سران بهائی از یک سو با منع سفر بهائیان از اوضاع آشفته فلسطین اشغالی خبر می‌دهند و از سوی دیگر تلاش می‌کنند با انتشار مطالبی تحت عنوان برگزاری جلسات متعدد اوضاع را آرام نشان دهند.
پیامدهای سقوط دولت اسرائیل بر تشکیلات بهائی :
” بهائیت و اسرائیل، حلقه‌های یک زنجیرند “
این جمله: «روحیه ماکسول» عضو شورای سرپرستی بهائیت (۱۹۵۷_۱۹۶۳) است. این گفته همسر سومین رهبر یهائیت ، حاکی از گره زدن سرنوشت تشکیلات بهائیت با دولت اسرائیل بود. چه با کشتن زنان و کودکان غزه و چه در ایران با کشتن زنان و کودکان ایران و چه با کشتن هر مسلمانی در هر کجای کره خاکی زمین…
این روزها رژیم اشغالگر در شرایط بدی است و هشدار فروپاشی حتی از زبان صهیونیست‌های درون اسرائیل هم شنیده می شود. دور نیست روزشمار پایان تشکیلات بهائیت نیز از درون این فرقه به صدا در آید.

مرجع : فرقه های بابیت و بهائیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − هشت =