بهائیان همگام و هم دوش با دشمنان ایران، عدم مداخله در سیاست به روش بهائی

0 520

تاسف عمیق کاویان صادق زاده میلانی،مبلغ بهائی،از مرگ مک کین

خبر مرگ سناتور جان مک کین ، سر فصل خبر خیلی از نشریات مهم دنیا بود. عده ای همچون کاویان صادق زاده میلانی،مبلغ فعال ، با اظهار تأسف از مرگش او را جمهوری خواه اخلاق مدار و انسانی وطن دوست معرفی کردند. ولی عموم کسانی که وی را می شناسند، او را  بی رحم، جنگ طلب، دلال اسلحه، و تندرو ترین سناتور ضد ایرانی، خواندند. در انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۰۸ امریکا، زمانی که در مقابل دوربین تلویزیون از سناتور مک کین، کاندیدای ریاست جمهوری و رقیب باراک اوباما پرسیدند؛ در صورت پیروزی در انتخابات با ایران چه می کنی؟ یکباره با لبخندی به پهنای صورتش زد زیر آواز که : ” بوم، بوم، بوم” یعنی: جنگ و بمباران ایران !!

گرچه مرگ  سناتور امریکائی واقعه مهمی نیست ، ولی مطلب حائز اهمیت اظهار علاقه  جناب کاویان صادق زاده ،مبلغ فعال بهائی و رابط ویژه بیت العدل، است که بدون رعایت حکمت، ذوق زده شده و عکس یادگاری خودش را با مک گین در صفحه فیس بوک قرار داده و در مرگ او شیون زده است.

ستیزه جویان سلفی – وهابی نیز در سفر محرمانه مک کین به سوریه ، با او عکس یادگاری گرفته و منتشر کردند.

از آنجا که کاویان میلانی چهره شناخته شده ای از بهائیان ، و از نزدیکان بیت العدل و مبلغان فعال میباشد، اقدام او می تواند به عنوان قرینه ای بر وابستگی و هماهنگی تشکیلات رهبری و فعال بهائی با دشمنان قسم خورده ایران باشد.

اقدام جناب میلانی خط بطلانی بر این عبارت منافقانه و فریب کارانه شوقی افندی ، آخرین رهبر بهائی است، که گفت:

” نگذارید گمان كنند كه بهائیان تعلق به وطن خویش ندارند بلكه براستی بدانند و یقین نمایند كه از همه بیشتر و از همه مخلص تر و از همه ثابت ترند !!”

مک کین در کنار مزدوران سلفی – وهابی در سوریه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =