در احکام بهائیان شما اگر پول و ثروت داشته باشید قادر هستید هر کاری دوست دارید انجام دهید

0 711

وقتی با او هم صحبت شدیم در نگاه اول غم سنگینی در چهره‌اش مشاهده کردیم که نشان از پشیمانی و حسرت بود.

متاسفانه جنایاتی که فرقه ضاله بهائیت با پشتیبانی رژیم نامشروع صهیونیست بر روح و احساسات افراد این فرقه سیاسی وارد می‌کند چنان هولناک است که فرد تا سالیان دراز در زندان روح و احساسات خود حبس می‌شود و آتش این فاجعه چنان سوزناک است که ادب و انسانیت حکم می‌کند به آن ورود نکنیم.

 لطفا در ابتدا خود را معرفی کنید

بنده (ا. ش) هستم. در خانواده‌ای بهائی به دنیا آمده‌ام و به قول دوستان یک بهائی تمام عیار هستم که در صد خالصیم زیاد است و جزو محدود بهائی‌های هستم که جد در جد بهائی و بهائی‌زاده هستم.

فرقه نیوز-در حال حاضر به چه حرفه‌ای مشغول هستید؟

بنده در حال حاضر یک مغازه عینک فروشی دارم که در آمد زندگیم را از این راه کسب می‌کنم. البته قبل از اینکه به دین اسلام مشرف شوم هم به همین کار مشغول بودم و با یکی از نزدیکانم که او هم بهائی بود مغازه بزرگی داشتیم که زمان مشرف شدن به اسلام علاوه بر طرد شدن از خانواده و دوستان شراکتمان بهم خورد و مستقل شدم.

فرقه نیوز-چگونه با اسلام آشنا شدید و چه چیزی باعث شد به اسلام مشرف شوید؟

من به خاطر شرایط خانواده و اطرافیان که همه بهائی بودند در محیطی رشد پیدا کردم که کاملا محدود و بسته بود و هیچ‌شناختی غیر از صحبت‌هایی که اطرافیانم در مورد اسلام داشتند در ذهنم وجود نداشت و همیشه اسلام را یک دین غیر منطقی و بسته تصور می‌کردم. حدود یک سال قبل بود که بنا به دلایلی مشتاق شدم با اسلام به صورت مستقیم آشنا شوم و خودم بدون واسطه شناخت نسبی درباره آن کسب کنم. اگر واقعیتش را بخواهید قضیه از آنجا شروع شد که یکی از دوستانم هر وقت بنده را می‌دید غیر مستقیم با طرح سوالاتی درباره بهائیت شبهاتی در ذهنم من ایجاد می‌کرد که بنده قادر به پاسخ آن نبودم و وقتی از دوستان و آشنایان هم سوال می‌کردم کسی جوابی نداشت. کم کم این سوالات تبدیل به کابوس‌های شد که در همه حال ذهن من را درگیر خود کرده بود و همیشه از خود سوال می‌کردم چرا تاکنون به این مسائل توجه نداشتم؟ چرا تعصب فرقه‌ای باعث شده بود به این مسائل توجه نکنم؟ چگونه ممکن است یک دین واقعی این همه تناقض در احکام و اعتقادات داشته باشد؟ و سوالات دیگر…

فرقه نیوز-اگر امکان دارد چند نمونه از این سوالات و شبهات را بیان کنید؟

یکی از مواردی که در میان ما بهائیان وجود داشت این بود که هر کسی پول بیشتری داشت می‌توانست اعمال خلاف بیشتری کند بدون آنکه عذاب شود!

فرقه نیوز-لطفا در این مورد کمی توضیح دهید

در احکام بهائیان شما اگر پول و ثروت داشته باشید قادر هستید هر کاری دوست دارید انجام دهید و با ثروت خود گناهان خود را پاک کنید و مستقیم وارد بهشت شوید. بهائیان اعتقاد دارند اگر هزاربار زنا کردید هربار با پول می‌توانید آن را بخرید و گناه آن را پاک کنید یعنی شما پول داشته باش هرکاری دوست دارید انجام بده! چون این مطلب دقیقا در اقدس صفحه ۱۵سطر۱۲ ذکر شده «قد حکم الله لکل زان و زانیه دیه مسلمه الی بیت العدل و هی تسعه مثاقیل من الذهب و ان عاد مره اخری عودوا بضعف الجزاء هذا ما حکم به مالک الاسماء» یعنی خداوند حکم داده است که هر یک از مرد و زن زنا کننده می‌باید دیه به بیت العدل تسلیم کند و مقدار آن دیه نه مثقال طلا است و اگر دو مرتبه زنا کردند لازم است دو مقابل آن پرداخت کنند (دو برابر) و این حکمی است از جانب مالک اسماء!

تنها همین مورد باعث ایجاد فساد‌ها و تناقض‌هایی در بهائیت شده که بنده شرم دارم در مورد آن صحبت کنم و بهائیت را تبدیل به یک فرقه شهوت ران کرده که اعضای آن با خیال راحت به زنا می‌پردازند و با کمک به بیت العدل گناه آن را پاک می‌کنند! بنده یک حرف به تمام بهائیانی که چشمان خود را به روی حقیقت بسته‌اند یک نکته می‌گویم. برادران و خواهران من اگر چشمان خود را به روی حقیقت باز کنید متوجه می‌شوید بهائیت جمیع کمالات حیوانی است نه جمیع کمالات انسانی.

فرقه نیوز-به نظر شما منابع مالی بهائیان در برپایی شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغی از کجا تامین می‌شود؟

منابع مالی بهائیان کاملا مشخص است که از کجا و توسط چه افرادی تامین می‌شود. بنده می‌خواهم جواب شما را از یک زاویه دیگر پاسخ دهم و سوال شما را اول با طرح سوال پاسخ دهم تا عمق فاجعه مشخص شود.

آیا تاکنون فکر کرده‌اید چرا صهیونیست مسلمانان را به هر نحو ممکن از سرزمین‌های خودشان بیرون می‌کنند تا چند متر زمین بیشتری تصاحب کنند ولی در حمایت بهائیان به نحوی ریخت و پاش می‌کنند که زمین‌های مرغوب و باغ‌های بزرگ را در اختیار بهائیان قرار می‌دهند؟

آیا تاکنون فکر کرده‌اید چرا رژیم نامشروع اسرائیل برای به دست آوردن یک متر زمین بیشتر به کودک کشی به صورت گسطرده دست زده است و تا جای پیش رفته که در سراسر دنیا به رژیم کودک کش معروف شده است؟

برادر من پاسخ تمامی سوالات این است که چون بهائیان ابزار و جاسوسان صهیونیست هستند اینچنین مورد حمایت آنها قرار می گیرند این ریشه در مسائل سیاسی دارد نه مذهبی چون بهائیت فرقه مذهبی نیست بلکه چیزی که من از بدو تولد تا کنون یافتم این بود که بهائیت فرقه سیاسی است و من و دیگران به عنوان ابزار به نام دین مورد سوء استفاده قرار می‌گیریم.

برای اثبات این موضوع کافی است به عملکرد صهیونیست در قبال یهود و بهائیت نگاهی گذرا کنیم تا به وضوح مشاهده کنیم بهائیت برای رژیم غاصب صهیونیست در اولویت است و حتی یهودیان هم از این امتیاز برخوردار نیستند چون دغدغه صهیونیست سیاسی است نه دین و مذهب به همین علت بهائیت از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار است.

برای نمونه بهترین ساختمان‌ها و بهترین باغ‌های اسرائیل در دست بهائیان است و هیچ یک از بهائیان هزینه گمرک نمی‌دهند و شخصی که در حال خروج و ورود از اسرائیل هست در صورتی که بهائی باشد نه تنها گمرک نمی‌دهد بلکه از مالیات هم به صورت ویژه‌ای معاف می‌شود! این موضوع در حالی است که خود یهودیان علاوه بر پرداخت گمرک سالیانه هم باید مالیات دهند و نسبت به بهائیت از امتیازات کمتری برخوردار هستند!

منبع: فرقه نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =