فتوای عرفان ثابتی بر جواز فحشاء!

0 1,256

دیروز یکی از خانم هائی که با صفحه فیس بوک عرفان ثابتی نماینده بهائیان در مناظرات تلویزونی بی بی سی و صدای امریکا و دیگر رسانه ها…مرتبط بود با شگفتی نقل می کرد که جناب عرفان ثابتی در صفحه فیس بوکشان فتوائی در مورد آزادی های جنسی دختران و پسران بهائی صادر فرموده اند و اذن داده اند که جوانان روابط جنسی غیر مشروع خود را مخفیانه و بی سر و صدا با هم داشته باشند و لازم هم نیست 9 مثقال طلا به بیت العدل بپردازند!

(توضیح اینکه طبق کتاب اقدس ، کتاب مقدس بهائیان ،جریمه زنا برای بار اول پرداخت 9 مثقال طلا از سوی هریک از مرتکبین به بیت العدل مستقر در اسرائیل است و برای نوبت های بعدی این رقم به طور تصاعد هندسی ،مضاعف می شود که باید از سوی افراد به بیت العدل پرداخت گردد!)

این موضوع البته از سوی کسی که قبلا برای فتوای آزادی همجنس گرائی توسط بیت العدل سینه چاک کرده و تغییر حکم بیت العدل از تحریم تا آزادی همجنسگرائی را ستوده بود 

چندان شگفت هم نبوده و نمی دانم شگفتی آن برای آن خانم به چه دلیل بوده است.مطابق نقل ایشان این جناب عرفان (که در مناظرات و مصاحبه ها اصرار داشت به مجری بقبولاند که بهاییان آدمهای صادقی هستند) بعد از مناظره در تلویزیون ایران بابت مشکل تاخیر در ازدواج جوانان ، با دوستانش در فیس بوک شروع میکنند به مسخره کردن دکترعلی مطهری و توهین ها و عبارات زشت و ناروایی را علیه او و شهید مطهری بکارمی برند. سپس یکی از دوستانش از او درباره چکونگی مشکل ازدواج و روابط قبل از ازدواج دختر و پسربهایی ، از دید احکام بهایی سوال میکند.

 

او میگوید :

“بطور رسمی روابط محدود به ازدواج است.ولی این زیاد مهم نیست چون بهاالله برای روابط آزاد بدون ازدواج تنها 9 مثقال طلا جریمه گذاشته که آن هم اکثرا اجرا نمی شود. منتهی در میان بهاییان امر به معروف و نهی از منکرممنوع است.بعبارت دیگر کسی کاری به انها ندارد و می توانند هر کاری با هم بکنند و صدایش را هم در نیاورند و پولی هم به بیت العدل نپردازند”!

 

قبلا در شهریور 92در همین سایت در مقاله “بهائیت و همجنسگرائی” که موضوع تغییر حکم همجنسگرائی توسط بیت العدل از حرمت به جواز بررسی شده بود این تحلیل ارائه شده بودکه:

 

“مسلماً در دنیای حاضر که بهائیت مترصد است تا به هر بهانه‌ای برای خود هوادارانی دست و پا کند و تعداد پیروان خود را در آمار و ارقام افزون کند و بدین وسیله گسترش خود را نمایش دهد بروز چنین رفتارهایی برای جذب افرادی که در واقع به هیچ یک از ادیان الهی پایبند نیستند، یک موفقیت محسوب می‌شود. 

در صورتی که هیچ یک از نهادهای رسمی مذهبی در هیچ یک از ادیان آسمانی، حاضر نشده اند در برابر عمل شنیع هم جنس گرایی و فحشاء سکوت کنند. نه کنیسه ها و نه کلیساها و نه مساجد و معابد مسلمانان، هیچ یک حاضر نیستند ازدواج دو هم جنس را ثبت کنند و تمام این نهادها، مخالفت قطعی خود را با چنین عملی ابراز داشته اند. 

حال فرض کنید که هم جنس گرایان بخواهند برای رفتار خود، محملی دینی دست و پا کنند یا آن که در فضایی شبهه دینی، ازدواج خود را ثبت کنند. یا بعد از ازدواج! خود را به دینی معتقد نشان دهند. طبیعتاً به سراغ هیچ یک از ادیان آسمانی و الهی نخواهند رفت، چرا که از نظر آن ادیان، گناهی بسیار زشت مرتکب شده اند و از نظر برخی از آنان، حتی مستوجب مجازات اند.

در این میان، بهائیت با آغوشی باز به استقبال آنان رفته است و با عدم مخالفت خود با چنین عملی، در واقع چراغ سبزی به آنان نشان داده است تا اگر هیچ دین و مکتب و آیینی پذیرای آنان نبود، بتوانند در آغوش بهائیت جا خوش کنند و از این طریق، هم آرامشی نسبی کسب کنند که بالأخره به دینی متدین اند و هم در آمار و ارقام، تعداد بهائیان افزایش یابد.

با ادامه این سیاست از سوی جامعه بهائی، هیچ بعید نیست که در سال‌های آینده شاهد اقبال هم جنس گرایان به بهائیت باشیم و این البته نقشه حساب شده‌ای از سوی بیت العدل، برای افزودن بر آمار نفوس مؤمن! به بهائیت است. 

نگارنده‌ی این سطور هیچ تعجب نخواهد کرد که در سال‌های آینده، از سوی بیت العدل و متفکرانی! چون عرفان ثابتی، زنا کردن به تجاوز به دختران خردسال تأویل و تفسیر شود و اساساً از سوی بهائیت آزادی جنسی اعلام شود و حتی هیچ بعید نیست که به پیروی از بعضی روان شناسان در سال‌های بعد، بیت العدل تصمیم به سکوت در برابر خیانت همسران به یکدیگر بگیرد و انحرافات جنسی را یکی پس از دیگری مباح کند… “

چرا که با این کار موفق خواهد شد، بخش عمده ای از منحرفان جنسی بی دین را به خود جذب کند و آمار خود را فزونی بخشد و بدین ترتیب، یکی از مولفه های دلیل تقریر که همان اقبال یک جامعه به یک آیین است را با جمع کردن عده ای هم جنس باز و منحرف را به دور خود فراهم کند… “

 

اکنون این پیش بینی با این فتوای عرفان ثابتی محقق شد زیرا که علاوه بر جواز همجنسگرائی ،جواز فحشاء را هم در فیس بوکشان صادر فرمودند که: 

 

“دختران و پسران بهائی می توانند هرکاری با هم بکنند و لازم نیست 9 مثقال طلا هم به بیت العدل بدهند و کسی هم مزاحم آنها نیست چون در بهائیت امر به معروف و نهی از منکر هم وجود ندارد”!

 

تجربه سالهای اخیر نشان داده که عرفان ،میکروفون غیر رسمی بیت العدل است و تشکیلات بهائی حیفا نشین ،هر تغییر رویه و چرخشی را در کارهای خود ابتدا بر زبان عرفان جاری می کند بعد که زمینه آماده شد آن را در پیام یا بیانیه ای تثبیت می نماید.بدین ترتیب به نطر می رسد بیت العدل با چراغ خاموش و با زمینه سازی عرفان به استقبال جواز فحشاء برای بهائیان رفته است تا با افزودن منحرفان جنسی بر شمار هواداران بیافزایدو زمینه را برای ایجاد حکومت جهانی بهائی(البته از نوع روحانیش !)آماده نماید…

 

یادآوری می کنم قبلا در همین سایت در موضوع “پرداخت جریمه فحشاء به بیت العدل مطلبی آمده بود که نشان می داد مکانیزم مقابله با فحشائ در بهائیت به یک شوخی شبیه است تا یک برنامه عملی.توجه شما را به آن مطلب هم جلب می نمایم:

 

“مکانیزم جلوگیری از فحشاء و اعمال منافی عفت در بهائیت ،پرداخت طلا به بیت العدل (مرکز فرماندهی بهائیان)است.اگر مرد و زنی بهائی ،مرتکب عمل زنا شدند باید طبق نص کتاب اقدس ،هر کدام نه مثقال طلا به بیت العدل بپردازند.چنانچه برای بار دوم مرتکب این عمل زشت گردیدند باید هر کدام دو برابر این مبلغ یعنی هیجده مثقال به همان مرکز یعنی بیت العدل بپردازند.به عبارت کتاب اقدس توجه فرمائید:(تاپیک نگاهی به کتاب اقدس)

 

“قد حکم الله لکل زان و زانیه دیه مسلمه الی بیت العدل و هی تسعه مثاقیل من الذهب و ان عادا مره اخری عودوا بضعف الجزاء”

برای پژوهشگران در باره این حکم بدیع این سوالات مطرح می شود:

1- اگر این دو خلافکار فقیر بودند و طلائی نداشتند که به بیت العدل بدهند بیت العدل با آنها چه می کند؟

2- اگر این دو خلافکار ثروتمند بودند و فورا این جریمه را پرداخت نمودند و گفتند باز هم حاضریم ادامه دهیم و جریمه بپردازیم بیت العدل با آنها چه می کند؟

3- اگر خلافکاران در پرداخت طلا ،ادعای فقر کردند ،بیت العدل با چه مکانیزمی راستی آزمائی می کند تا حق او در دریافت جریمه ازبین نرود؟

4- چون جریمه بار دوم خلافکاری دو برابر است بیت العدل چگونه حساب دفعات زنای افراد(زنان جداومردان هم جدا)نگاه می دارد تا حقوق بیت العدل در دریافت طلا حفظ شود؟

آیا در مقر بیت العدل دفتر نویسی زناها انجام می شود یا برای ثبت زنای مثلا شش میلیون بهائی در جهان از رایانه های قوی استفاده می کنندتا وقتی کسی مرتکب زنا شد سریعا از رایانه ها یک پرینت از وضعیت زنا و دفعات خلاف او ارائه کنند؟

5- اگر مردبهائی با یک زن شوهر دار مرتکب عمل زنا شد آیا جریمه آنها یکسان است؟

6- اگر زنای به عنف انجام گرفت باز هم طبق این حکم ،زن باید نه مثقال طلا به بیت العدل بپردازد؟

7- چون هربار که زنا تکرار شود جریمه دو برابر می شود ماموران وصول بیت العدل برای بالا رفتن در آمد بیت العدل وسوسه نمی شوند که به روند افزایش فحشاء کمک کنند یا حداقل مانع نشوند؟

8- بیت العدل با این جریمه ها (پول ها و طلاهای دریافتی از زنا) چه می کند و این پول حلال را به چه مصرفی می رساند؟

9- مکانیزم اثبات زنا برای بیت العدل چیست تا بتواند جریمه دریافت کند(ماموران کنترل زنا دارد یا دوربین های مخفی یا روش های دیگر)؟

10- تکلیف خلافکاران ثروتمند که باید برای بار دهم عمل خلاف خود 43.2کیلو و برای بار پانزدهم خلافکاری خود 1382.4 کیلو و برای بار بیستم زنای خود 44236.8 (سه کامیون پانزده تنی) طلا به بیت العدل بپردازند چیست؟ بار ی سی ام و چهلم و پنجاهم چه می شود؟(ماشین حساب ها کم می آورند!)

11- تکلیف زنا کاران حرفه ای ،فاحشه خانه ها و دلالان فحشاء و عوامل اجرائی و اینترنتی این فرایند که زمینه ساز خلافند با این جریمه ها چیست؟

12- جابجائی این طلاها از کشورهای مختلف به مقصد بیت العدل در اسرائیل چگونه انجام می شود؟

 

پاسخ به این پرسش ها محققان را در راز گشائی از حکم کتاب اقدس برای برخورد با فحشا کمک خواهد نمود. “

 

شاید به دلیل همین عملی نبودن، بیت العدل و بلندگویش عرفان ثابتی ، تصمیم گرفته اند که بی خیال این جریمه شوند و فتوا دهند که جوانان راحت باشند و عذاب وجدان هم نگیرند هرکار غیر مشروعی که خواستند انجام دهند و چیزی هم به بیت العدل ندهند چون در گذشته هم از این بابت چیز زیادی نصیب بیت العدل نشده است! 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =