کجایند رجبیون؟!
آمدند ماه های سراسر نور: رجب، شعبان و رمضان.
نخستین آنان ماه رجب است که در شرافت، کامل و تمام بوده و روایات بسیارى در فضیلتش وارد شده است.پیامبر خدا فرمود: رجب ماه بزرگ خدا است که ماهى در احترام و فضیلت به آن نمىرسد؛ رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امّت من است، کسىکه یک روز از ماه رجب را روزه بدارد، مستحقّ خشنودى بزرگ خدا مىشود و خشم حق از او دور مىگردد و درى از درهاى دوزخ به رویش بسته می شود.
رجب ماه ولادت امیرمومنان، ماه بعثت پیامبر و ماه کسب فضیلت هاست. پروازی روحانی است برای آنان كه می خواهند خود را به مقامات بالا برسانند.
درود بر رجبیون که رجب را سکوی پرواز خود می کنند.
از حضرت موسى بن جعفر علیهما السلام روایت شده : هرکه یک روز از ماه رجب را روزه بدارد بهشت بر او واجب مىشود. و نیز فرمود: رجب نام نهرى در بهشت که از شیر سپیدتر و از عسل شیرینتر است، هرکه یک روز از رجب را روزه بدارد به یقین از آن نهر بیاشامد. و از امام صادق علیه السّلام نقل شده است که رسول خدا صلى اللّه علیه و آله فرمود: ماه رجب ماه استغفار امّت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزگار و مهربان است و رجب را«اصبّ» [یعنى فروریزنده تر] گویند، زیرا رحمت خدا در این ماه بر امّت من بسیار ریخته مىشود، پس بسیار بگویید، استغفر اللّه و اساله التّوبة
نظرات بسته شده است.