عباس افندی(رهبر دوم بهائیان):![]()

“ابدا بدون اذن و اجازه حکومت، جزئی و کلی نباید حرکتی کرد و هرکس بدون اذن حکومت، اَدنی (کوچکترین) حرکتی نماید، مخالفت به امر مبارک کرده است و هیچ عذری از او مقبول نیست.”
(گنجینه حدود و احکام، باب ۷۵)
بهائیان طبق قانون خودشون، باید تابع حکومتی باشند که در آن زندگی می کنند اما شاهد شلوغ کاری ها و ساز مخالف زدن آنان با قوانین مملکت ایران هستیم.
نظرات بسته شده است.