
عبدالبهاء راز بقای بهاییان را چنین به آنها گوشزد می کند:
«اگر آزادی مطلق ایجاد شود ، فایده ای برای ما مترتب نمی گردد زیرا ما در راه جمال مبارک باید مورد هزار گونه اذیت و سب و لعن واقع شویم و نقمت کشیم و اگر مانند سایرین راحت باشیم کاری نمی توانیم بکینم و فایده ای نخواهیم برد.»
دکتر حبیب مؤید ، خاطرات حبیب ، ج 1 ، ص 68
نظرات بسته شده است.