تعالیم بهائی – بیت العدل

233

عبدالبهاء رهبر دوم بهائیان در تمجید دولت اسرائیل چنین می گوید:

«بنی اسرائیل در ارض اقدس مجتمع خواهند شد. این وعده محتوم است… ملت یهود در مقابل انظار عالمیان به عظمت خواهد رسید تا آنجا که موجب حسد دشمنان و غبطه دوستان خواهد شد.»
(انوار هدایت ، ص 627 بند 1677)
حضور تشکیلات بهائیت و ساختمان های اداری آن واقع در حیفای اسرائیل، نه تنها رابطه دیرینه و تنگاتنگ آنها را اثبات می کند. (1) بلکه جهان عرب را به تحریم علیه اسرائیل کشانده است. بهائیان تحت پوشش زیبای اماکن توریستی خود و باغ های حیفا علاوه بر جذب سرمایه های مهم، پیوسته تلاش می کنند خود را در ویترین یک دین متمایز به دیگران نشان دهند.
دولت اسرائیل سالانه میلیون ها دلار از اماکن بهائی در حیفا دریافت می کند!
آیا جامعه بهائیان ایران، این واقعیات مستند و تاریخی خود را می دانند؟؟
آیا بهائیان ایران هنوز داعیه صلح رهبران بهائی را در وحدت عالم انسانی می پذیرند؟!
________________________________________
1-برگرفته از سخنان رئیس جمهور اسرائیل

نظرات بسته شده است.