اسلام در مقابل بهائیت

0 603

Sardabir: شب گذشته ایران بهایی با ارسال متنی اهانت آمیز (مثل سابق)در تاپیک وحدت عالم انسانی(ص7) ،حرف قبلی خود یعنی آمادگی همه جانبه برای مناظره پس گرفت و آن را منوط به شرط هایی کرد از این نوع:

یکی اینکه مذاکرات قبلی او با کاربران چاپ شود!

دیگر اینکه مناظره در دید عموم باشد!

فعلا قضاوت نمی کنیم چرا به این تصمیم رسیده است اگر بدبین بودیم می گفتیم مناظره را تن نمی دهد چون نتیجه اش را به زیان خویش می بیند لذا با شرط گذاشتن آنهم از نوع در انظار همه بودن و چاپچی کردن ما گریز خود را چاره جوئی می کند و گناه آن را به گردن ما می اندازد!!

اما خوشبینانه فکر می کنیم و می گوئیم لابد عذر موجهی دارد!

اولا ما جز این سایت چیزی در اختیار نداریم .ناشر و چاپخانه دار هم نیستیم.مطالب شما را هم در سایت گذاشتیم که ده ها هزار نفر ببینند.کدام چاپ به پای این رسانه می رسد؟

ثانیا شما بیائید برای مناظره اگر خواستید آن را ضبط می کنیم و صوت و تصویرش را روی سایت می گذاریم تا در منظر همه قرار گیرد.دیگر چه می گوئید؟!

 

yas

آقائی که مدعی بود تا پای دار حاضر به مناظره است ،وقتی دید مطلب جدی شده و طرف مقابل از مناظره استقبال کرده و می گوید “بیار آنچه داری ز مردی و زور” کاملا دستپاچه شد و جازد و برای فرار از مناظره پیش شرط گذاشت:

“چنین مناظره ای باید دربرابردیدهء همهء جهانیان باشد! برای شروع مناسب است که همهءمباحثی راکه بابنده داشته ایددرکتابی چاپ کنید.”!!

ما که 52 صفحه مطالب شما را در صفحات این سایت در منظر ده ها هزار بیننده قرار دادیم.این یعنی هزار برابر چاپ!!مگر تیراژیک کتاب چقدر است؟!

در حالیکه شما چنین جراتی نداشتی که جوابیه ما به مطالبت را در یکی از سایت های بهایی بگذاری و حالا پیش شرط می گذاری؟!

این همه که به ما اهانت کردی و میکنی و ما در سایت منعکس می کنیم طاقت داری ما را به یکی از سایت هایتان(منظور سایت های ارباب ساکن اسرائیل است) راه دهی تا مودبانه (نه مثل تو فحاش) سوالاتمان را در باره تناقضات دینت مطرح کنیم ؟!

 

jooya

ایشان، چنان که خوانندگان گرامی توجه دارند، از پیشنهاد نخست مناظره، به هر دلیل سر باز زده است. أَ تَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَ تَنْسَوْنَ أَنْفُسَکُمْ وَ أَنْتُمْ تَتْلُونَ الْکِتابَ أَ فَلا تَعْقِلُونَ

آیا مردم را به نیکی فرمان می دهید و خویشتن خویش را فراموش می کنید در حالی که شما کتاب هم می خوانید؟ ایا نمی اندیشید؟

خوانندگان گرامی و کاربران عزیز ضمن عرض سلام و ارادت خواهش می کنم بنگرید که این جناب ایران که پیش از این بسی رجز خوانی می کرد و هل من مبارز می طلبید و خودش ‏پیشهاد مناظره داد، به چه روزی افتاده است.او برای مناظره چند شرط گذاشته است. یک بار دیگر آن ‏شرائط را می آوریم تا خوانندگان گرامی خود داوری فرمایند:‏

‏1- معنا کردن لغت توهین

‏2- چاپ مطالبی که ایشان نوشته است

‏3- انجام مناظره در منظر جهانیان

‏4- حضور میلیاردی مردم جهان در این مناظره

می گویند یک نفر اعلام کرد که می خواهم مادرم را در معرض فروش بگذارم. گفتند: فروختن مادر ‏شدنی نیست. گفت: می دانم، برای همین روی مادرم قیمتی می گذارم که کسی نتواند بخرد. حالا این ‏جناب از پیشنهاد مناظره که خود آن را ارائه داده بود و در آن هنگام هم هیچ شرطی نگذاشته بود ‏و حتی یادآوری کرده بود که تا پای چوبه ی دار هم آماده است، اینک حکایتش حکایت آن کسی شده ‏که می خواهد مادرش را بفروشد! ‏

به هر روی ما از انجام شرائط ایشان به غیر ایز آن یکی که گفته است معنای لغت توهین را بنویسیم، به راستی عاجزیم. بنابر این ما از پیشنهاد مناظره ای که اوداده بود، جا خالی می کنیم. ولی به تمامی بهائیان اعلام می داریم در هر شرائط ممکنی آماده مناظره ی علمی و منطقی با جامعه ی بهائیان جهان، هر چند در منظر یک نفر، هستیم.

او که از پیشنهاد مناظره بیمناک و پشیمان شده، اینک در پی ‏دانستن معنای لغت توهین است! به راستی مشکل ایشان دانستن معنای لغت توهین است؟ به راستی ‏معضل بهائیت این است؟ ایشان می خواهد ثابت کند که مثلا به او توهین شده است؟ یا او به کسی توهین ‏نکرده است؟ خوب گیرم که چنین باشد، آیا این موضوع اصل مسأله را – که وجود صدها شبهه و پرسش ‏اساسی و زیربنایی در باره ی کیان بهائیت است- حل می کند؟ خوانندگان گرامی! به نوشته های این ‏جناب مراجعه کنید تا خود داوری فرمایید که چه کسی بیشترین توهین را کرده است. ارجاع ‏مرتب به خطبه ی شریفه ی همام و سفارش پیوسته به داشتن تقوا که مطلوب و محبوب ماست، اما این ‏کار از کسی شایسته و بایسته است که به راستی به قرآن و نهج البلاغه ایمان داشته باشد. مبادا کسانی ‏چنین سخنانی بگویند که مصداق این سخن خدا باشند؟

إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ یُریدُونَ أَنْ یُفَرِّقُوا بَیْنَ اللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ یَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَکْفُرُ بِبَعْضٍ وَ ‏ یُریدُونَ أَنْ یَتَّخِذُوا بَیْنَ ذلِکَ سَبیلاً * أُولئِکَ هُمُ الْکافِرُونَ حَقًّا وَ أَعْتَدْنا لِلْکافِرینَ عَذاباً مُهیناً 

زیاده عرضی نیست، از ایشان می خواهم مردانه پای سخن خویش بایستد و برای مناظره ‏پای پیش نهد و اگر نمی تواند پای پس بکشد و میدان را به کسی که مرد این میدان است، واگذارد.

 

sardabir

به نظر می رسداو مقصودش از طرح مناظره نخست یک تاکتیک تبلیغاتی و سپس ادامه اهانت ها به اسلام و مسلمین حتی دیگر ادیان(که همه انها را متاع دوره کودکی بشر قلمدادکرده) بود و حقیقتا از این تریبون آزاد سوءاستفاده نموده و در آخر هم که انبوهی مطالب یاوه و بعضا سیاسی و اهانت آمیز را در این سایت نهاد طبق یک سناریوی رسوا مظلوم نمائی هم نموده ما را به سانسور متهم نمود!.تشبث به این شیوه ها برای دفاع از یک فکر ،نه علمی است نه مقبول.سایت بر روش خود در ادامه بحث و پژوهش علمی با لطف شما کاربران ادامه می دهدو توفیق از خداست.

 

virtualtrinity

با عرضه سلام و الّله ابهی به همگی دوستان عزیز

من تازه به این جمع امدم و دلم میخواد در بحث ها شرکت کنم تویه این تا پیک نوشتم چون ظاهراً چند نفر به یک نفر شده اگه مناظره هست من حاضرم و یک نکتیه دیگه قابل توجه جناب سردربیر که خواستید اعضایه بیت العدل جواب بدند آنقدر بیکار نیستند عزیزم که برن به هر سایت سر بزناند و جواب تک تک عزیزان را بدند این یک نکتیه واضح هست چون هر چی باشه ادا ریه یک جا معه به دستشو ن هستبقیه احبا هم که در ایران اکثرا فیلتر شده و در خارج هم همه سرشن به کار خودشنه من هم دنبال سرود امری میگشتم و تصادفی با اینجا آشنا شدمتا جا یی هم که از دستم بر بیاد و وقتم اجازه بده در خدمت هستمحالا اگه برایه مناظره بحثی هست بفرمید

 

yas

خوش آمدی تازه وارد که دنبال سرود امری می گشتی!

کسانی که انشا واملاو معلوماتشان از شما به مراتب بهتر بود جا زدند.همان بیت العدل بیاید بهتر است چون حفظ آبرو می شود!

منظور از مناظره هم حضوری بود نه مجازی.در عین حال هر بهائی که مدعی مناظره حضوری باشدتاریخ و مکان را مشخص نماید ما استقبال می کنیم.

 

virtualtrinity

مرسی از اینکه لطف بی دریغتو ن رو نثار بنده میکنید باعث افتخار هست اگه شما یک ذره فکر میکردید هیچ وقت نمیگفتید که خود بیت العدل بیاد مطمئن باشید که اگه در اون کشور بودم برای مناظره هم میامدم در هر حال هم ممنون از خوش آمد گویی گرم و صمیما نتو ن مطمئن باشید کسی جا نمیزنه ما بذر ی میکا ریم خواه بریند خواه بخشکند و هیچ وقت سا عت ها وقت روی زمینی که جهل و ندا نی باعث خشکیش شده نمیزارند اما دلیل بر جا زدن نیست من مطمئنم اگه خود خدا هم بیاد شما قبول نمیکنید چرا به نقاط مثبت دین نگاه نمیکنید چرا شرح شهدت حضرت ا علی رو مو رد بحث قرار نمیدید چرا دنبال عیب میگردید اسلام کم عیب داره میخواین کتاب های رو معرفی کنم که بخونید از اسلام متنفر بشید انصاف داشته باشید منم اگه بخوام میرم مطالب اون کتاب رو میزرم تویه یه انجمن مورد بحث اما انصافم اجازه نمیده اسلام دینی بود که عرب های وحش رو به راه اورد و این کار بزرگی هست تأثیری که حضرت محمد روی ا عرا ب گزشت رو نمیشه ندیده گرفت دین بها یی تازه پا ست مطمئن باشید رو زی میرسه که شا هد تأثیرت شگرف اون باشیم ممنون از وقتتو ن به امید روزی که حقیقت رو در یا بی

 

yas

مگر شیشه عمر شما بیت العدل است که تا اسمش میاد می لرزید.لابد از ترس طرد؟ نتر سید.بهائیان ارتدکس بیت العدل را قلابی می دانند و آن را کنار گذاشتند طوری هم نشد! اعضای بیت العدل بیایند معلوم می شود بیت العدل بدون ولی امر طبق نصوص بهائی قلابی و بدلی است!

اگر کتابهائی در بهائیت به تو دادندکه از اسلام متنفر شوی و آن را مال عربها بدانی حق داری چون آنها اسلام را منسوخ می دانند و بیان ( یعنی همان کتاب همان حضرت اعلای شما)را قبول دارند که حکم کرده همه کتابها جز بیان سوزانده شود!! یا ایقان شما که دستور اعراض از دانشمندان را می دهد و پر از اغلاط ادبی و علمی است که اگر بتوانید سلسله مقالات ایقان پژوهی این سایت را بخوانید با انها آشنا می شوید.

اگر یکی از قسمت هایش را خواندی و فهمیدی بده سایر بهائی ها هم (که به دستور محفل در تحریم هستند و نباید به بهائی پژوهی مراجعه کنند از ترس آنکه متزلزل شوند) بخوانند بعد نتیجه را بگو تابیشتر گپ بزنیم!

 

virtualtrinity

من اینجور حرف زدن رو گپ نمیدونم و کثر شا نم میشه که بشینم با آدمهی که اینچنین بی پروا و بدون ملاحظه به عقاید شخصه دیگری توهین میکنند حرف یا به اصطلاح خودتون گپ بزنم!!!!! اگر اسلام دین خوبی هست چرا به شما یاد نداد که هر انسانی با هر عقیدی هر چند اشتباه حرمت و ارزش داره و هیچ انسان دیگی اجازه توهین به اونو نداره بهتره یه مقداری حقوق بشر رو مطالعه کنی دوست عزیزمن هم وقتم رو با افرادی که به عقاید من توهین میکنه و انقدر خودش رو عالم میدونه و سر شا ر از غرو ر و تکبر هست نمیگزرنم شما هم اگه میخواین تبلیغ اسلام رو بکنین یاد بگیرین با تازه وارد طو ری بر خورد کنید که زده نشه اون کتاب ها رو هم من از یک مسلمون گرفتم نه بها یی محض اطلاع هیچ ترسی در کار نیست ((اعملو حدودی حبا لجما لی))شما هم با باز کردن یک انجمن نمیتونین جلوی پیشرفت امر رو بگیرید چیزی که خدا بخواد اراده آدمها ضعیفی مثله من و شما هیچ تأثیری روش نداره

 

yas

شما به ما اهانت نمودی دوست تازه وارد. ما که به شما خوش آمد گفتیم و دعوت نمودیم به مقالات و مناظرات در “بهایی پژوهی ” مراجعه کنی و اگر نظری داری بگوئی.

اماموارد اهانت شما:

1-اسلام مال عرب هاست!

2-کتاب هائی که انسان را از اسلام متنفر کند داریدو عنداللزوم معرفی می کنید!

3-ما منطق پذیر نیستیم و اگر خدا هم بیاید نمی پذیریم!

اما گمان می کنم از جواب طفره می روی چون ما گفتیم بیت العدل به قول بهائیان ارتدکس(یکی از فرقه های بهائی) قلابی و بدلی است.اگر به سایت آنها مراجعه کنی برایت ثابت می شود.اگر این حرف توهین تلقی می شود(که نمی شود زیرا برایش استدلال دارند و از نصوص بهائی مدرک می دهند که بیت العدل بدون ولی امر غیر قانونی است) توسط خود بهائیان مطرح شده است.به نظرمی رسد بیت العدل برای دفاع از خودش راهی جز مناظره ندارد و ما برای مناظره آماده ایم.اگر تن به مناظره دادند شما هم ناظر باشید تا ببینید حق با کیست!

 

jooya

حضور محترم خوانندگان سایت سلام عرض می کنم. چند روزی بود فرصت سر زدن به سایت را نداشتم. امروز که آمدم، حضور دوست تازه وارد بهایی را دیدم ضمن عرض خیر مقدم به ایشان، راستش نام مبارکشان مشکل است و نمی توانم آن را به فارسی بگویم. اجازه دهید به همان نام دوست بهایی اکتفا کنم. البته اگر یاس گرامی دل خور نشود، من هم از نوع استقبال یاس لطیف از این دوست بهایی کمی شگفت زده شدم. به چند دلیل:

اولا به نظر می رسد این دوست بهایی سال هاست در خارج از ایران زندگی می کند و اگر انشا و املای فارسیش اشکالی دارد، طبیعی است چون سال ها در ایران نبوده است.

ثانیا باز هم به نظر بنده حق با ایشان است که اعضای بیت العدل شخصا نتوانند برای مناظره در سایت بهایی پژوهی حاضر شوند. به دلائل گوناگون این کار فعلا نشدنی است.

ثالثا باز هم به نظر حقیر ایشان به اسلام توهین نکرده اند بلکه گفته اند اسلام توانسته است اعراب وحشی را به راه آورد.

رابعا باز هم حق با اشان است، علیه اسلام کتاب و نوشته و نوار سخنرانی و فیلم و … فراوان است.

و اما خامسا: حقیر با نهایت احترام این دوست بهایی را به مناظره دعوت می کنم و از ایشان می خواهم که یکی از مسائل مطروحه را برای مناظره انتخاب کنند:

1- ادعای قائمیت باب

2- ادعای جناب بهاء الله

3- تعالیم دوازده گانه

4- مشروعیت بیت العدل

خوش حال خواهم شد که پاسخ این دوست بهایی یا هر بهایی دیگری را بشنوم

 

virtualtrinity

یاس عزیز

استدلا لتا ن متین

فرض کن بیت العدل قلا بی را کنار گذشتم !!!!به کجا رو بیارم؟؟؟مسلمان بشوم؟؟؟از بیش از 72 تا مذهب کدوم رو انتخاب کنم ؟؟؟؟میخوای بگی شیعه 12 امامی؟؟؟قران 1400 سال پیش رو قبول کنم؟؟؟؟چه کسی مرجع تقلید من میشه؟؟؟؟هر روزی به ساز کدوم باید برقصم؟؟؟؟؟منتظر بشم تا یک آیت الّه ماه رو تو آسمون ببینه تا من روزه بگیرم؟؟؟؟!!! معلو ماتم را با کتاب حلیت المتقین مجلسی زیاد کنم یا رساله امام ؟؟؟؟؟دینی رو بپذیرم که اگه خواستم یه روز عوضش کنم کشته بشم؟؟؟؟؟نگو اسلام نآب محمدی خالص است بیا به جای پیدا کردن عیب به فکر راه حال برای ساختن دنیای بهتر باشیم دنیایی که افراد مختلف با عقاید مختلف در اون با صلح زندگی کنند… 

 

yas

جناب ویرچوال !

نوشتی:”استدلا لتا ن متین

فرض کن بیت العدل قلا بی را کنار گذشتم !!!!به کجا رو بیارم؟؟؟ “

اول بیا این فرض را بطور علمی بررسی کن تا به نتیجه برسی هر راهی که تحقیق پیش روی تو گذاشت همان را بپذیرو از نتیجه هم مهراس!

اگر مثل نزدیک دو میلیارد مسلمان ، در پناه اسلام آرامش تحقیقی گرفتی چه باک از سرزنش ها و تهمت ها و دروغ بستن ها و دشمنی شیاطین قرن بیستمی که می بینی هرروز روشنفکران اروپائی و امریکائی مثل ماری شیمل و آرمسترانگ و…بیشتر جذب اسلام می شوندو در عظمت و اعجاز قران و پیامبر کتاب می نویسند!؟!

و اگر در پناه تحقیق راه دیگری بر گزیدی تو هستی ووجدان خودت و خدایت!

اما به وجدانت دروغ نگو و این سوالاتش را جواب بده

1-بهائیت حقانیتش را با چه ثابت می کند؟

2-دروغ ها و تناقضات در بهائیت چه معنی دارد؟

3-چرا کتاب های رهبران بهائی توسط بیت العدل تحریف می شود؟

4-چرا همه اختیارت را دادی به بیت العدل جایز الخطا؟

5-چرا بهائیت علیرغم شعارها دروغ می گوید ودر سیاست دخالت می کند؟

6-دعواهای بها و ازل و عباس و محمد علی برای قدرت چه معنی دارد؟

7-حکم قرون وسطائی طرد را که ارتباط زبانی خانواده راهم تحریم می کندچیست؟

8-چرا باید به ساز کسانی برقصی که سر در دامن صهیونیزم دارند و گفته اند آینده ما و اسرائیل مثل حلقه های زنجیر بهم پیوند خورده است؟!

9-تناقض شعار وحدت عالم انسانی با حکم طرد را چگونه حل می کنید؟

و ده ها سوال دیگر که اگر بیائی برایت می گویم.

فقط به تو بگویم که میرزا حسینعلی بها در مورد شریعت اسلام گفته شریتی ابدی و دائمی و سرمدی است و تو حق نداری آن را مسخره کنی.در تماس حضوری مدارک را نشانت خواهم داد.امیدوارم خرافاتی مثل بالا را رهبران بهائی برای ایجاد تنفر در شما جوانان نسبت به اسلام در ذهنتان نکاشته باشند.

از حقانیت بهائیت شروع کن تا برسیم به تحلیل دقیق بهائیت.موفق باشی.

 

virtualtrinity

یاس عزیز جواب سؤال را که با سؤال نمیدهند این یک استدلال غلط است ما قصد توهین و مسخره کردن نداریم بهاییان اسلام را قبول کردند اما اسلامی که دوره اش 1000 سال بوده نه اسلامی که برای آنکه مقبول باشد هر روز لباسی جدید بر تنش میکنند همانند ادیان سلف دیگر این هم در قبال سولاتتان

1.حقانیت اسلام را به فرموده حضرت بها الّله قبول داریم اما اگر بنا بر اثبات باشد شما چه دلیلی دارید؟؟کتابی که چند سال بعد از مرگ پیامبرش جمع شده؟؟؟

2.دروغ ها و تناقضات در اسلام چه معنی دارد؟؟؟72 فرقه هر کدام حرفی میزنند و استدلالی بر حقانیت خودشان دارند کمی انصاف داشته باش نگو این طور نیست!کدامین شما حق هستید و حقانیت خود را چگونه اثبات میکنید؟؟

3.چرا کتاب های مذاهب دیگر اسلام را منسوخ میکنید؟؟؟حداقل در ایران چند تا نماینده از مذاهب اسلامی غیر شیعه در مجلس وجود دارد؟چند تا وزیر مسلمان غیر شیعه داریم؟همه که مسلمانند و پیرو قران ؟

5.چرا شمای مسلمان باید همه اختیاراتت را بدی به دست یک ملا یا یک آیت الّله که برایت تصمیم بگیرد؟

6.چرا رهبران دینی و حکومتی اسلام حد أقل در ایران علی رغم همه شعار ها دروغ میگویند؟چرا بر خلاف قانون اساسی اسلامی تفتیش عقاید در ایران صورت میگیره؟؟و همه برابر نیستند؟؟؟(اصل 13 و 23 قانون اساسی)

چقدر خواب خرگوشی!!!~

دعوا های سران حکومتی و رهبری بر سر تصاحب قدرت چه معنی دارد؟چرا یکدیگر را طرد میکنند و خا نه نشین؟؟؟ آیت الّله شریعت مداری ،منتظری و ….کجا هستند؟؟؟

7.چرا یکی مثل دکتر شریعتی که لباس جدیدی بر تن اسلام کرد در حکومت اسلامی ایران طرد میشودو کتاب هایش منسوخ؟؟؟!!

8.چرا هر روز به ساز یک ملا می رقصی؟؟؟رهبر اسلامی کیه؟

9.برخورد مومنین و کافرین و احترام به عقاید را چگونه حل میکنید؟؟کافر چه کسی هست؟آیه مبارکه ((فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه ))را چگونه معنی میکنید؟اگر کسی از اسلام برگشت چه حکمی دارد؟

خوب است تحری حقیقت هم در اسلام داشته باشید بدون ترس و واهمه گرویدن سران و دانشمندان به یک دین و تجلیل و تکریم دلیل بر حقا نیت دین نیست در دیانت بها یی هم هزارانی از این نوع میتوانی پیدا کنی

 

yas

جناب ویرچوال!

1- وارد خط قرمزها ی سایت نشوید که بخاطر مسئولیت حفظ سایت مدیرمحترم ناگزیر از حذف نشود.عقده های سیاسی خود را جای دیگر خالی کنید.

2-دخالت در سیاست برای بهائیان حرام است و بهائی باید مطیع هر حکومتی باشد. اگر مخالف این اصل هستی به بهائیت اعتراض نما.

3- ما باید از شما سوال کنیم زیرا در حقانیت اسلام،ما و شما مشترکیم و هردو قبول داریم اسلام حق است.ولی در حقانیت بهائیت مشترک نیستیم پس شما باید سوالات ما را در باره حقانیت بهائیت جواب دهی تا به دیدگاه مشترکی در باره بهائیت برسیم.

4-چرا باید دوره اسلام 1000سال باشدو دوره بهائیت طبق نصوص بهائی اقلا 500000 سال و حداکثر 365 ملیون سال؟!!!

5-در این 365ملیون سال زمام دنیا باید بدست بیت العدل قلابی و بدون ولی امر(به قول بهائیان ارتدکس)باشد که جایز الخطا و آدم های معمولی هستند؟!

6-اگر قرار بود مردم اختیارشان را بدهند به دست آدم های معمولی و انتخابی که چه نیازی به وحی بود؟! تازه همیشه تعداد قابل توجهی از اعضای بیت العدل امریکائی هستند چرا باید بهائی ها به امریکائی ها باج بدهند؟ بهائیت چه ارتباط وثیقی با امریکا و متحد او اسرائیل دارد؟!

7-به نظرم تو بهائی نباشی چون ظاهرا با قرآن دشمنی دیرینه داری زیرا بهائی به ظاهر هم که شده خود را مدافع قرآن می شمارد و مثل تو نمی گوید:”کتابی که چند سال بعد از مرگ پیامبرش جمع شده؟؟؟ ” در حالی که اعجاز قرآن را تا ابد همه قبول دارند و هیچکس توانائی آوردن مثل آن را ندارد و عبدالبها نیز بر این موضوع اعتراف دارد و در این سایت مطلبی از او در این زمینه نقل شده است که می توانی ببینی.

8-دو میلیارد مسلمان در کنار چهار میلیارد دیگر دارند زندگی می کنند و با شعار گفتگو ی اندیشگی که شعار اسلام است(آیه شریفه فبشر …وآیه شریفه تعالوا الی کلمه سواء…)مسائل خود را در سمینار ها و کتاب ها و …جلو می برند.و زندگی مسالمت آمیز دارند واگر توطئه های انگلیس و امریکا و اسرائیل نباشد با هم مشکلی ندارند.

اما در بهائیت دوتا برادر نتوانستند با هم زندگی کنند آنوقت چطور ادعای وحدت عالم انسانی دارند جالب است!!

9-ضمنا سوالات قبلی خود را هم که جواب ندادی اضافه می کنم تا جواب دهی و بهانه نیاوری که در اسلام…زیرا به شما گفتم تو مجبوری حقانیت اسلام را طبق حرف های رهبرانت قبول داشته باشی ولی برای اثبات حقانیت بهائی برای غیر بهائی باید دلیل عقلی اقامه کنی:

1-بهائیت حقانیتش را با چه ثابت می کند؟

2-دروغ ها و تناقضات در بهائیت چه معنی دارد؟

3-چرا کتاب های رهبران بهائی توسط بیت العدل تحریف می شود؟

4-چرا همه اختیارت را دادی به بیت العدل جایز الخطا؟

5-چرا بهائیت علیرغم شعارها دروغ می گوید ودر سیاست دخالت می کند؟

6-دعواهای بها و ازل و عباس و محمد علی برای قدرت چه معنی دارد؟

7-حکم قرون وسطائی طرد را که ارتباط زبانی خانواده راهم تحریم می کندچیست؟

8-چرا باید به ساز کسانی برقصی که سر در دامن صهیونیزم دارند و گفته اند آینده ما و اسرائیل مثل حلقه های زنجیر بهم پیوند خورده است؟!

9-تناقض شعار وحدت عالم انسانی با حکم طرد را چگونه حل می کنید؟

و ده ها سوال دیگر که اگر بیائی برایت می گویم.

فقط به تو بگویم که میرزا حسینعلی بها در مورد شریعت اسلام گفته شریعتی ابدی و دائمی و سرمدی است و تو حق نداری آن را مسخره کنی.در تماس حضوری مدارک را نشانت خواهم داد.امیدوارم خرافاتی مثل بالا را رهبران بهائی برای ایجاد تنفر در شما جوانان نسبت به اسلام در ذهنتان نکاشته باشند.

از حقانیت بهائیت شروع کن تا برسیم به تحلیل دقیق بهائیت.

موفق باشی.

 

virtualtrinity

یاس عزیز

خیلی تند میری یواش تر اینجا جایی برای خالی کردن عقده های سیاسی نیست آنچه ذکر شد نمایی از اسلام است اگر به رادیو گوش کنی و در نماز جمعه ها شرکت کنی مدام در گوشت میخوانند دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست ما هم در سیاست دخالت نمیکنیم خوب یا بد بماند! انتظار نداشته باش که جواب تمام سؤالاتت را یکباره بگیری دوره اسلام 1000 سال است از وفات امام حسن عسکری در سال 260 ه.ق تا اظهار امر حضرت ا علی در سال 1260 ه.ق ما معتقد هستیم که هر دینی یک دوره ای دارد و یک عمری هر چیزی تغییر میکند هیچ چیز را در این عالم پیدا نمیکنی که از این قانون مثتثنی باشد هر دیانتی بهاری دارد و خزانی و مطمئناً بعد از پایان دوره دیانت بهایی پیامبر جدیدی خواهد آمد و حداقل زمان برای این دور 1000 سال است نه 500000 سال این 500000سال کوًر(بر وزن خور مثل در خور)حضرت بها الّله است اگه اطلاعات بیشتری خواستی در خدمتم در این حد ا قل 1000 سال زمام امور جامعه به دست بیت العدل ا عظم است و این یک تشکیلات انتخابیست که هر 5 سال ا عضا ی عوض میشوند اگر کمی در مورد انتخابات در تشکیلات بها یی نظری بیندازی و ان را با انتخابت سیاسی خودتان مقایسه کنی فرقشان را متوجه خواهی شد(امید وارم این بحث سیاسی نباشد) ربطی به امریکا یی و غیر امریکا یی ندارد از طریق انتخابات بدون تبلیغات و پرو پاکاند این ا عضا انتخاب میشوند این ارا (سری ،عمومی.آزاد است)ما بدون تعصبات قومی نژادی و وطنی ا عضا ی تشکیلاتمان را انتخاب میکنیم.در مورد امریکا و اسراییل هم انقدر آتش نسوزان زمان زیادی نیست که امریکا کشف شده و همچنین اسرا ییل پا گرفته قبل از به وجود آمدن اسرا ییل حضرت بها الّله را به عکا در اسرا ییل فعلی (فلسطین قبلی)تبعید کردنددر زمان سربازی هر صبح گاه در دعا ی صبح گاهی مرگ بر شوروی ،امریکا و اسراییل میگفتند تا اینکه پس از مدتی مرگ بر شوروی حذف شد (بنا به برخی ملاحظات!!!؟)حالا هم مطمئن باش اگر ما با اسرا ییل و امریکا روابط حسنه ای داشتیم انوقت میگفتیم (برادر موشه دایان و خواهر گلدا مایر) این یک بازی سیاسی هست همین طور که میگوییم برادر یاسر عرفات دیانت بها یی یک دیانت جهانی مستقل و وابسته به هیچ دولتی نیست تقدیر ان بوده است که مقامات بها یی در خاک اسرا ییل فعلی تبعید شوند مطمئناً اگر این مقامات در جای دیگری تبعید بودند دیانت بها یی را وابسته به ان دولت میدانستید و بهانه ای جدید علم میکردید اینطور نیست؟

بها یی هم هستم با قران هم دشمنی ندارم ولی مگر این یک حقیقت تاریخی نیست که قران در زمان عثمان و بعد از مرگ حضرت محمد جمع آوری شد؟(اگر بر این خرده میگیری که …..)

خدا کند همه آدم ها بتوانند در کنار هم با صلح و صفا با عقاید مختلف زندگی کنند ما که بد خواه نیستیم

گفتی که 2 میلیارد مسلمان در کنار هم برادر وار زندگی میکنند و اختلافی باهم ندارند ما که بخیل نیستیم فقط لطفاً جواب بده که اینهمه مذاهب مختلف اسلامی پیرو قران چرا یکدیگر را یاری نمیکنند و همدیگر را قبول ندارند؟اگر اختلافی نیست لطفاً یک شعبه از صندوق قرض الحسنه ((علی ابن ابی طالب))در زاهدان (اکثریت با سنی ها)باز کنید تا ما هم حسابی در آنجا داشته باشیم یا به ثبت احوال شهرتان مراجعه کن و بگو میخواهم اسم پسرم را ((عثمان)) بگذارم!!!!!

در ضمن من مجبور نیستم چیزی را قبول کنم من همه چیز را اگاهانه و به دور از هر تعصبی قبول کرده ام اگر استدلال مجبوریت شما درست باشد آیا شما هم آنچه را که ملا ها و آیت الّله ها میگویند چون مسلمانی کور کورانه قبول میکنی؟

سعی کن شمشیر بهانه جویی و عیب جویی را کنار بگذاری چون از این راه به حقیقت نمیرسی

حضرت بها الّله میفرمایند:

رگ جهان در دست پزشک دانا است . درد را میبیند و بدانائی درمان میکند . هر روز را رازی است و هر سر را آوازی . درد امروز را درمانی و فردا را درمان دیگر . امروز را نگران باشید و سخن از امروز رانید . دیده میشود گیتی را دردهای بیکران فرا گرفته و او را بر بستر ناکامی انداخته . مردمانی که از باده خودبینی سرمستشده اند پزشک دانا را از او باز داشته اند . اینست که خود و همهء مردمان را گرفتار نموده اند ، نه درد میدانند نه درمان میشناسند . راست را کژ انگاشته اند و دوست را دشمن شمرده اند . بشنوید آواز این زندانی را . بایستید و بگوئید ، شاید آنان که در خوابند بیدار شوند …

 

yas

جناب ویرچوال

متاسفم که اصول بحث علمی را نمی دانید یا عمدا اهداف دیگری را دنبال می کنید.گفتم در سیاست دخالت کردن برای تو که بهایی هستی حرام است باز دخالت می کنی و نشان می دهی که بهائیت قابل اجرا نیست یا تو بهائی نیستی و می خواهی از این تریبون برای معارضه با حکومت سوءاستفاده بکنی.برای بار آخر می گویم از این روش دست بردار که بهائی پژوهی هیچ ربطی به حکومت ندارد که پاسخگوی کسی باشدکار سایت پژوهش در آموزه های بهائی است.

ادبیات آبدوغ خیاری را هم کنار بگذار مثل”خیلی تند میری یواش تر” .بنده در کمال احترام سوالاتی برای شما مطرح نمودم مبنی بر اینکه چون در حقانیت اسلام اشتراک نظر داریم باید در حقانیت بهائیت از شما سوال کنیم تا به اشتراک نظر برسیم .شما یا امثال شمابه عنوان یک بهائی باید به سوالات جواب بدهید تا اذهان را نسبت به حقانیت خود بطور معقول قانع نمائید و شما به جای پرداختن به این مطلب مهم از بحث می گریزید و حرف های شعاری می زنید.بنابر این اگر توان ادامه بحث علمی ندارید بیش از این با کاربران بازی نکنید و بگذارید محققانتان جلو بیایند یا خود بیت العدل اقدام نماید.

بنابر این :

1-اول ثابت کن که بها ئیت حق است تا بعد از قول او بپذیریم دوره اسلام چند سال است هزارسال یا بیشتر یا کمتر! وقتی نتوانسته ای چیزی را ثابت کنی هر گونه حرفش چه سندیتی دارد؟! هر مدعی دروغینی نیز می تواند ادعا کند دوره تو تمام شده و حالا دوره من است!

2-اطلاعاتت در مورد دور و کور غلط است و از این بابت برایت متاسفم.برگرد ومتونت را بخوان تا ببینی برای بهائیت از 500000 تا 365000000 سال دوره تعیین کرده اند…با واژه کور نمی توانی از جواب بگریزی .البته معلوم است با قبول این امر ناگزیری چه تبعاتی را بپذیری و در چه تنگنائی قرار می گیری!

3-بیت العدل طبق نصوص بهائی بدون ولایت امر از نسل میرزا غیر قانونی و بدلی و قلابی است .یعنی خودش بر باد است چه رسد به اداره هزار ساله بهائیان !! ترکیب آنها هم بیشتر امریکائی است.مقاله ای در این سایت در این زمینه هست بخوان تا بیشتر

بدانی.اگر با انتخابات می شد اداره یک دین را بدست گرفت خداوند نعوذ بالله بیجا کرده که انبیا را منصوب کرده است! باید می گذاشت خود مردم برای خودشان رسول و نبی و امام بر گزینند.بیت العدل حتی اگر قانونی می بود بدون ولی امر حق تقنین نداشت چگونه اداره جامعه دینی در هزار سال بدون تقنین دست آدم های عادی قرار گیرد؟! جواب همکیشان ارتدکس خود را در سایت هاشان بدهید!

4- در مورد قرآن کریم به کامنت قبلی خود مراجعه کن تا ببینی اهانت کردی یا نه؟!چه معنی دارد اعجاز قرآن کریم را با عبارت “جمع اوری شده پس از پیامبر “با چندین علامت سوال تحقیر نمائی؟ آیا جز تنفر چیز دیگری می تواند انگیزه این عمل باشد؟!

5-شما به جای تحقیر مسلمین و ایجاد تفرقه بین مسلمین که خواسته اسرائیل است وبهائیت با حرف روحیه ماکسول متحد او به حساب می آید فکری به حال اختلافات درونی خود کنیدمثل ریمی ها و ارتدکس ها و ایکس بهائی ها و مطرودین و…

آنها هم به شما می گویند باطل هستید وباید بیدار شوید…

پاسخ سوالات را بطور علمی آغاز فرمائید.با تشکر

(دنباله مناظره وارد بحث خاتمیت می شود که در عنوانی مستقل در بخش مناظرات آمده است)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + یازده =